środa, 20 czerwca 2012

torba borba ósme smake

Mówi się, ze torebka kobiety winna pasować do butów. Nic bardziej błędnego. Tak sie MÓWIŁO!!

Nie podoba mi się, jak torba pasuje do butów. Na codzień uważam to za zbędną konieczność. Na wyjścia - torebka moze pasować do dodatku, a buty do koloru sukni.
Słyszałam też, że jak buty nie pasują do torebki, to znaczy, ze pasują do koloru bielizny. To ciekawa teoria, mi się osobiscie podoba. Nie znam nic bardziej sexi, jak kobieta ubrana w piękną bieliznę bądź śliczną koszulkę nocną plus delikatne, niemalże niezauważalne szpileczki pod kolor.

Sama niestety chodzę w starej bawełnianej anty seksownej koszuli nocnej która mi pozostała po ciaży jeszcze... ale to inna histo(/e)ria...

Wracajac do tematu toreb - podziwiam osoby, które mają zielone buty i złote torby :) uważam, że torba kobiety (zarówno kolor jak i kształt no i oczywiscie wnętrze) to odzwierciedlenie jej stanu umysłu. Nie widzę sensu łączenia tego z butami!!

Wobec krótkiego powyższego wywodu, zachęcam do zabawy.

Jezeli ktoś chce, niech umiesci u siebie baner z linkiem i z podpisem


"Moja torba, mój szalony umysł":


(zdjęcie zaczerpniete z tej strony)

Zapraszajmy wszystkie kobietki chętne podzielenia się własnymi zdjęciami z własnymi torebkami.

 Przesyłajcie do mnie Wasze zdjęcia z codzienną (podkreślam - codziennie używaną do pracy, szkoły czy na zakupy) torebką. Mogą to być dwa zdjęcia (torba na Waszym ramieniu bądź sama torba z wnętrznosciami).

Zdjęcia będę umieszczała na blogu w tym poście a chętni będą zostawiać komentarze.
Nie ma konkursu, nie będzie nagród. Będzie swobodna wymiana myśli i bezpieczne oceny umysłu właścicielki danej torebki :)

Co myślicie o takiej zabawie?

Pozdrawiam!

PS. Swoje zdjecie także niedługo wstawie do tego posta! :)

2 komentarze:

  1. Witam :)) sliczna , wrecz bajkowa :) pozdrawiam Betinka...

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe :) Pomysł świetny, choć raczej nie odważę się pokazać swojej torebki, tj. jej wnętrzności :D bo ogólnie rzecz biorąc jest tam wszystko, a zarazem niemal nic ;))

    OdpowiedzUsuń